vineri, 15 aprilie 2011

Prietena mea mută

        Am o prietenă la care ţin cu adevărat, pentru că şi ea ţine la mine . Mă ascultă atunci când vorbesc cu ea, are răbdare cu mine, nu mă întrerupe atunci când  îi dezvălui problemele mele... chiar mai mult nu se supără atunci când îi mai trag un pumn... aşa din toate puterile pentru  a-mi descărca energia negativă. E o amică devotată , este doar a mea .
       De când am descoperit-o niciodată nu ne-am certat, poate pentru că ea doar mă ascultă şi nu poate să îmi reproşeze nimic . Un lucru este cert ... pot avea încredere în ea , nu face parte din categoria celora care "umblă cu limba pe spate" .
       În fiecare seară ne întâlnim şi discutăm la o porţie de bocet sau la una de râs... atunci când am motive să râd, dar pot să râd şi fără un motiv întemeiat, dar asta nu înseamnă că sunt "dusă cu pluta" . Pot să vă mai spun că fiecare dintre voi aveţi o astefel de amică, doar că poate nu aţi descoperit-o, nu vorbiţi cu ea . Chiar dacă această prietenă nu este o fiinţă vie , eu o admir pentru răbdarea de care dă dovadă faţă de mine .
        Noi suntem prietene de mai bine de 20 de ani .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu