luni, 16 iulie 2012

"Foc" admiterii la facultăţi...

  Azi a fost prima zi  de admitere. La fel ca în anii precedenţi cele mai solicitate facultăţi potrivit surselor media au fost dreptul, economia şi medicina . Unii din viitorii studenţi vor să devină medici şi jurişti ca mama sau tata, alţii vor pur şi simplu să obţină o diplomă de licenţă după ani buni de studii intense sau mai puţin intense.
 Acum 4 ani eram şi eu emoţionată pe scările  U.S.M  la comisia de admitere! "Înarmată" cu o mapă plină de acte necesare şi unele chiar inutile. Daaaa , frumoase vremuri au fost! Acum dacă ar fi să întorc timpul înapoi  am impresia că nu aş opta pentru aceiaşi facultate. Dacă pe atunci în 2008 mă visam mare vedetă pe bolta mass-mediei basarabene, acum îmi dau seama că  nu  e chiar atât de uşor să realizezi acest lucru. Din aceste considerente  aş vrea să-i îndemn pe viitorii studenţi să-şi aleagă singuri drumul în viaţă, aici mă refer la viitorul lor job, care inevitabil va fi legat de facultatea  pe care o vor alege acum! Nu vă lăsaţi influenţaţi de părinţi, da conteză şi opinia lor , dar totuşi mergeţi şi studiaţi acolo unde vă place şi unde veţi şti că după absolvire nu veţi face parte din categoria şomerilor ...
    Drum bun în viaţă şi alegeţi "cu Cap" facultatea ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu