marți, 26 aprilie 2011

Gând de primăvară

     Nici nu am observat că au înflorit pomii... ador florile de cireş, mirosul lor dulce  îmi amintesc de primăvară. Chiar dacă această primăvară dar şi cele care vor urma îmi amintesc de Noi, totuşi o simt în gând , în suflet .   

      Acum am mai puţin timp pentru mine, dar nu e asta important ...
     Un lucru regret că totuşi nu am văzut cum au înflorit cireşii, nu reuşesc să mă bucur de parfumul lor.  Toată ziua aştept  să vină seara , să ajung acasă, să alerg  în grădină  şi  în final să adorm pentru câteva minute lângă cireşul copilăriei mele . Aşa  uit de toate "evenimentele negre" din ziua care trece , îmi fac planuri pentru ziua următoare .
        Planuri, vise mareţe, taine, dorinţe, aspiraţi, destăinuiri , speranţe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu