marți, 5 aprilie 2011

Of Primăvară, primăvară....

De o lună şi 5 zile încoace se pare că a venit primăvara . Da, a venit doar că eu nu o mai simt ca în anii trecuţi , când primăvara mă găsea fericită . Cam de mult nu am mai avut aceste trăiri  , emoţii... poate că nici nu le voi mai simţi vreodată . Chiar nu văd nici o schimbare...  deşi se spune că primăvara e anotimpul schimbării  , al renaşterii .
Vreau să trăiesc din nou primăvara lui 2009, atunci când nu eram cuprinsă de frică, atunci când seara discutam cu tine la un ceai de tei . Discutam despre toate evenimentele ce au avut loc în ziua ceea , politice.... sociale... Despre tot şi toate , numai despre Tine nu... Tu aveai răbdarea să mă asculţi , să-mi dai sfaturi utile, să mă ridici dacă cădeam în deznădeşte . Tu mai iubit toată viaţa... eu te iubesc acum enorm , te-am iubit şi atunci doar că nu îţi arătam asta . Primăvara îmi aminteşte de tine, de noi.
Chiar mi-e dor de acea primăvară , deoarece tu erai primăvara mea .  Nu am nevoie de alte primăveri , mai cu seamă de asta din 2011. Vreau ca primăvara sa mă ocolească pe viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu