sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Eh sentimente,sentimente

Ne-am cunoscut acum 26 de luni...da, da exact atât timp a trecut de la prima noastră întâlnire. Dar privirile noastre se intersectau mereu. Îmi plăcea să-l admir în taină, fără să-i spun ceva. Fac asta şi acum...la fel în tăcere!
 Tăcerea  e de aur pentru mine. Ar  fi  mai  romantic să ne privim reciproc în tăcere, decât să rostim cuvinte fără de rost. Îl admir pentru ceea ce face, îl respect. E inteligent, e carismatic, are cei mai frumoşi ochii... şi dacă mă mai gândesc ar mai fi încă câteva e... e... e...
Scriu cu emoţie aceste rânduri, deoarece  gândul  îmi zboară la el. Un lucru e cert, niciodată nu voi reuşi să-mi împărtăşesc sentimentele mele, nu că mi-e teamă de consecinţe sau de reacţia lui dar mă  gândesc că prietenia dintre  noi valorează mai mult ca orice. E prea  bun pentru  mine, e prea gingaş pentru  mine.
Eu care  uneori  gândesc  nechibzuit, eu care nu ştiu  a preţui  clipa, nu  îi  merit  pe el. Nu ştiu  cât  voi rezista privirilor sale, nu ştiu ce să fac mai departe... dar  ştiu ca viaţa ne va desparte : eu voi urma calea mea, el  va urma calea lui. Această  clipă  a  despărţirii se  apropie. Acum cât a mai rămas voi  învăţa să  preţuiesc  timpul, să mă schimb.
Dar toate astea  nu mai au nici  o  importanţă  dacă  ziua  când  ne vom despărţi pentru todeauna e tot mai aproape de noi. Dacă se va întâmpla aşa cum  îmi  spune inima, ştiu că  peste  ani  ne  vom întâlni  din  nou... poate întâmpător, poate  cu  o  ocazie, dar se va întâmpla  sunt  sigură  că  privirile  noastre  vor  fi  din  nou  împreună  dacă  inimile  noastre  nu au  reuşit  până  acum  să  formeze un tot   întreg.

 Până  una alta  pot  să  îţi  spun că :


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu