miercuri, 9 februarie 2011

Ce urmează?

Au mai rămas zile numărate până când voi părăsi băncile facultăţii. Trei ani au trecut prea repede. Nu m-am bucurat de ei din plin. Acum am realizat faptul că am pierdut  3 ani din viaţa mea. Da, da i-am pierdut pentru că nu ştiu ce voi face mai departe, unde  mă voi angaja... mai bine zis dacă mă voi angaja în câmpul muncii.
Am constatat că nu sunt pregătită suficient  pentru activa în domeniul jurnalismului. Elanul pe care îl aveam la început a dispărut. Nu mai ştiu ce vreau să fac mai departe.
Când încerci să te angajezi undeva prima întrebare a angajatorului este dacă ai experienţă, dar de unde să acumulezi acea experienţă când petreci jumătate de zi la facultate.
Cunosc mulţi oameni cu două facultăţi, dar stau şi vând la Piaţa Centrală, alţii au apucat drumul pribegii şi lucrează ilegal în Italia.
 Mă întreb care este rostul celor câţiva ani petrecuţi la facultate? Nu aş vrea să spun că facultatea este  inutilă, că nu avem nevoie de ea. Avem nevoie de studii, dar la final să avem certitudinea că nu le-am făcut  degeba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu